Elevportalen Hoppocrates

Hippocrates Academy är det elevportal som Strängnäs Ridskolas elever använder för att hantera sin ridning.

• Här avbokar du lektioner och bokar igenridning.
  • Här bokar du även andra aktiviteter som ridskolan anordnar, t.ex. täningar för externa tränare, läger mm.
  • Du kan även ta del av dina fakturor via elevportalen. Kontrollera att ni har uppgett rätt mejladress i portalen så fakturan kommer rätt. Vid betalning ange OCR-nr som står på fakturan.

Du loggar in med din e-post, ditt lösenord och ridskolans kod som är SBRF. elevportal.hippocrates.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Föra att skapa ett nytt konto hos oss Klicka här! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Om ni har problem med inloggning eller frågor kontakta kontoret@strangnasridskola.se

Logga hippocrates

Publicerad: 2024-02-02